mandag 7. september 2015

Skifte girolje scooter

Skifte girolje scooter

Noe nytt fenomen s er det en tank som 2-taktsoljen skal nepp. Hmm, da m jeg springe ut og skifte med en gang. Men p min yamaha s er det. Skifte bremseklosser nr du ser de er nedslitte.

Nybegynner tips for et oljeskift p en scooter - bilindustrien Mens to takts scooter motorer ikke krever oljeskift fordi de er selvsmrende, er det best skifte olje p firetaktsmotorer hver tusen miles. Jeg har akkurat kjpt min frste scooter, og lurer p hva som trengs av vedlikehold. Var til snscooter, moped, plenklipper, utenbordsmotor mm. Lucas Oil SAE Synthetic Girolje 75w-140w V-Twin 946ml.

Skifte girolje scooter

Brukermanual Sporto Street Cruiser - Orient Import Her finner du nyttig informasjon om din scooter, og vre forhandlere. Skifting av girolje p Polaris 1996 ScooterForum 12. Er ikke s mye vedlikehold p en scooter, slipper bytte girolje, smre kjedet, stramme. Vis Temaet - Service Nr det gjelder service s skal jeg ha det n og skal skifte oljefilter.

Hvor ofte br man skifte girolje? - Side 2 - Generelt - Mopedportalen

Sikringen skal kun skiftes med tilsvarende sikring. Reparasjon og service skal utfres av MCmoped verksted. Noen motoroljer for biler skal skiftes etter 15.000KM, noen etter 30.000 osv. Side 2 - Generelt - Mopedportalen Er normalt bytte girolje fra alt mellom 2500km - 5000km. Feil olje p moped - Motorsykkel - VG Nett Debatt Jeg har fylt 4-taktsolje p en moped som skulle ha 2-taktsolje.

Viss du kjrer som ei n skjrer du moped p ordenlig. Vedkommende selger ogs Quicksilver girolje, og da jeg nevnte at jeg i. Girolje - XLmoto Maxima Girolje Premium Hypoid 80W90 - 1L. Vedlikehold av scooter - Moped, MC, ATV ol.


Scooter Oil Change 101 - First in a series of videos designed to educate scooter riders on how to care for and service their Flyscooters. 11 M-24 11 Lyser 11 Lyriques 11 Lynton 11 LXXX 11 Luziamar 11. ABOUT CONTACT BLOG PROJECTS heart DONATE HELP TERMS JOBS VOLUNTEER PEOPLE person Sign In upload search Full text of. Accessories Apparel, Pet Toys, Carriers Crates and Pet Food Treats.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.

Populære