mandag 13. juli 2015

Kroppen min nrk nett

NRK Super TV - Den magiske kroppen - 10. Kropp og helse P denne temasiden har vi samlet lringsressurser innenfor temaet kropp og helse. Protestgruppe ber NRK fjerne Newton fra nettet - Kjendis 25. NRK TV - Min kropp - til skrekk og advarsel - 12. IKT i utdanningSmskoletrinnetIKT i naturfagKropp og helse. Hele kroppen er dekket av hud, men hva er det egentlig?

Private Line er liksom blitt min greie, har hun Jansrud tidligere sagt til. Jan ge Fjrtoft: Kroppen min jublet da jeg ble sltt ut - VG 6. Episode 1 Episoden handler om hvorfor ser kroppen ut slik den gjr i. Kunnskapsprogrammet Newton fra NRK er rettet mot barn og unge.

Kroppen min nrk nett

(Lastet opp nytt klipp med bedre lyd) Takk til NRK. Trond-Viggo viser og forklarer hvordan kroppen virker. Gjennom ti laurdagar i sommar kan du hyre Trond-Viggo Torgersen i samtalar med ekspertar fr Haukeland om Kroppen p radio.

NRK Super TV - Episode 4: Hr p kroppen - 4:8

Vrt flittig benyttet som ekspertkommentator bde for NRK og TV3. (24 min) NRK Matens vandring gjennom kroppen (7 min.). Artige fakta om yet og synssansen - (1:40 min) NRK. Lrerikt og underholdende om pubertet fra Newton 20.

Jeg elsker kroppen min, srlig etter at den fikk barn. Helle Vaagland (40) p Twitter i bare undertyet. Flg kroppen p NRK P1 i sommar 26. Selv om dd er like alminnelig som fdsel, fler mange at dden er et slags ikke-tema i vrt moderne. I disse dager har de korte innslag om kroppen i hver episode.

Protestgruppe ber NRK fjerne Newton fra nettet. Jeg er spent p hvordan kroppen min kommer til reagere uten svn i tre dgn. Det er vanlig at et program ligger p nett i 7 til 30 dager etter at det har vrt sendt p TV. Bli med p turen gjennom menneskekroppen i dette innslaget p. Som motvekt mot de som sker opp feilinformasjon om temaet p nett: Dagens. Det er mange grunner til kjenne kroppen sin og hvordan vi br bruke den riktig nr vi.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.

Populære